Google Adwords

Η καμπάνια Google AdWords σάς δίνει τη δυνατότητα να προβάλετε την επιχείρησή σας και τα προϊόντα σας σε στοχευμένο κοινό, κερδίζοντας κατά αυτό τον τρόπο πολλαπλά οφέλη.

Η διαφήμισηστο διαδίκτυο αποτελεί έναν από τους πιο οικονομικούς και αποτελεσματικούς τρόπους προβολής υπηρεσιών και προϊόντων. Ωστόσο, κάθε κλικ στην Google μετράει και κοστίζει για αυτό θα πρέπει να πραγματοποιείται από εξειδικευμένους Account Managers.

Γιατί χρειάζεται κάποιος έμπειρος για να στήσει την καμπάνια
και όχι εγώ;

Ο καθένας είναι σε θέση να δημιουργήσει τη δική του καμπάνια διαβάζοντας τις οδηγίες της Google, ωστόσο η προσπάθεια δεν θα είναι επιτυχημένη. Γιατί αυτό;

Είναι πιθανόν να δημιουργήσετε μια καμπάνια, η οποία να μην επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα σε επισκέψεις, καθώς επίσης και να δημιουργήσετε μια καμπάνια με πολύ υψηλό κόστος χωρίς αποτελέσματα. Επίσης, καθημερινά κρίνεται αναγκαία η βελτιστοποίηση και ο έλεγχος της καμπάνιας Google AdWords.

Το κόστος εξαρτάται από την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα

Πληρώνετε δηλαδή μόνο όταν κάποιος πατήσει την διαφήμιση και μπει στην ιστοσελίδα. Εσείς ορίζετε το κόστος του εκάστοτε κλικ, ανάλογα με το πόσες φορές θέλετε να εμφανίζεται.

Στοχευμένο κοινό

Καθορίζετε το κοινό το οποίο θέλετε να προσελκύσετε ανάλογα με τα δημογραφικά στοιχεία ή τι προϊόντα και υπηρεσίες αναζητά το τελευταίο χρονικό διάστημα.

Δυνατότητα προγραμματισμού χρόνου και κόστους

Εσείς ορίζετε τις διαφημίσεις ανάλογα με το ποιες ημέρες και ποιες ώρες θα θέλατε να προβάλλεται, ενώ καθορίζετε και τον προϋπολογισμό.

Έλεγχος απόδοσης

Ανά πάσα στιγμή της ημέρας μπορείτε μέσα από τον λογαριασμό σας να δείτε την απόδοση των διαφημίσεων.

Γιατί να προτιμήσετε μια διαφήμιση Google AdWords;

❖ Το κόστος εξαρτάται από την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα. Πληρώνετε δηλαδή μόνο όταν κάποιος πατήσει την διαφήμιση και μπει στην ιστοσελίδα. Εσείς ορίζετε το κόστος του εκάστοτε κλικ, ανάλογα με το πόσες φορές θέλετε να εμφανίζεται.

❖ Δίνεται η δυνατότητα προγραμματισμού του χρόνου και κόστους. Εσείς ορίζετε τις διαφημίσεις ανάλογα με το ποιες ημέρες και ποιες ώρες θα θέλατε να προβάλλεται, ενώ καθορίζετε και τον προϋπολογισμό.

❖ Καθορίζετε το κοινό το οποίο θέλετε να προσελκύσετε ανάλογα με τα δημογραφικά στοιχεία ή τι προϊόντα και υπηρεσίες αναζητά το τελευταίο χρονικό διάστημα.

❖ Ανά πάσα στιγμή της ημέρας μπορείτε μέσα από τον λογαριασμό σας να δείτε την απόδοση των διαφημίσεων.

Πλεονεκτήματα του Google Adwords

❖ Ελεγχόμενο κόστος (CPC)

Καθώς πληρώνετε μόνο κάθε φορά που ο χρήστης επισκεφθεί την ιστοσελίδα μέσω της διαφήμισης και ορίζετε εσείς την τιμή του κάθε κλικ ανάλογα με το πόσο συχνά επιθυμείτε να εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης.

❖ Στοχευμένη διαφήμιση

Με την καμπάνια Google AdWords μπορείτε να διαφημίσετε την επιχείρησή σας μέσω διαφημιστικών banners σε websites με ανάλογη θεματολογία και, όπως και πριν, η χρέωση γίνεται ανά προβολή και κλικ των επισκεπτών.

❖ Δυνατότητα προγραμματισμού

Σας δίνεται η επιλογή να επιλέξετε την τιμή, τη διάρκεια προβολής αλλά και την ώρα της ημέρας που θέλετε να προβάλλεται το διαφημιστικό σας μήνυμα.


❖ Στοχευμένο κοινό

Μέσω των λέξεων-κλειδιών που χρησιμοποιούνται, η διαφήμιση σας προβάλλεται μόνο σε χρήστες που αναζητούν πληροφορίες σχετικές με το δικό σας περιεχόμενο, οπότε αυξάνονται οι πιθανότητες πώλησης αλλά και η αναγνωρισιμότητα της εταιρίας σας.


❖ Παρακολούθηση αποτελεσμάτων

Μέσω των εργαλείων της Google μπορείτε να παρακολουθείται καθημερινές και εβδομαδιαίες αναφορές σχετικές με την απόδοση των διαφημίσεών σας και την απήχηση τους ως προς τους χρήστες.


❖ Στοχευμένες περιοχές

Τα Google AdWords δίνουν την δυνατότητα να επιλέξετε σε ποιες χώρες, πόλεις ή περιοχές θέλετε να προβληθεί η διαφήμιση σας οπότε είναι ευκολότερο να πλησιάσετε το κοινό που βρίσκεται πιο κοντά στην επιχείρηση σας.

❖ Remarketing

Η συγκεκριμένη επιλογή του Google AdWords προβάλλει τις διαφημίσεις μόνο σε αυτούς που έχουν επισκεφτεί ξανά την ιστοσελίδα σας στο παρελθόν, κάτι που συμβάλλει αρκετά στη μετατροπή των επισκεπτών σε αγοραστές (Conversion Rate).

❖ Επεκτάσεις

Αυτή η επιλογή του Google AdWords σας επιτρέπει να προβάλλετε κάποιες επιπλέον πληροφορίες από το επιτρεπτό όριο χαρακτήρων όπως η διεύθυνση της επιχείρησης, το τηλέφωνο αλλά και περισσότερους συνδέσμους, κάτι που βοηθά στην μεγιστοποίηση των επισκέψεων. Κάποιες αυτόματες επεκτάσεις που δημιουργεί το Google Ads όταν θεωρήσει πως θα αυξήσουν την απόδοση της διαφήμισης είναι οι βαθμολογίες πωλητών και καταναλωτών, οι δυναμικές επεκτάσεις συνδέσμου και οι προηγούμενες επισκέψεις.


❖ Google Ads Keyword Planner

Το εργαλείο αυτό επιτρέπει την αυτόματη δημιουργία λιστών οι οποίες περιέχουν λέξεις-κλειδιά σχετικές με την ιστοσελίδα που μας ενδιαφέρει.

Λόγοι που μπορεί να είναι χαμηλές οι πωλήσεις σας

❖ Conversion Rate Optimization

To CRO είναι η διαδικασία αύξησης του ποσοστού μετατροπής των επισκεπτών σας σε αγοραστές με στόχο τη μείωση του κόστους που απαιτείται ώστε τα clicks στις διαφημίσεις να μετατραπούν σε πωλήσεις. Αν λοιπόν δεν έχετε επενδύσει αρκετά σε αυτό, μπορεί να έχει επιπτώσεις στις πωλήσεις σας.

❖ Landing page

H Landing page είναι και η μοναδική ευκαιρία για να τραβήξετε το ενδιαφέρον του επισκέπτη καθώς είναι το πρώτο πράγμα που θα δει όταν πατήσει πάνω στο ad. Πρέπει λοιπόν να φροντίσετε να είναι σωστά σχεδιασμένη και αποτελεσματική.

❖ Keywords

H επιλογή των κατάλληλων keywords χρειάζεται μεγάλη προσοχή γιατί δεν πρέπει να είναι ούτε πολύ συγκεκριμένα, ούτε πολύ γενικά για να μην καταλήξουμε αντίστοιχα σε χαμηλό όγκο αναζητήσεων και σε κοινό που δεν χρειάζεται τις υπηρεσίες που έχετε να προσφέρετε.

❖ CPC/CPA

Ένα συχνό λάθος που παρατηρείται είναι πως μια εταιρία δίνει περισσότερη προσοχή στη μείωση του κόστους ανά κλικ, ενώ θα έπρεπε να δίνει στο μέσο κόστος ώστε να υπάρχει ένα conversion στην ιστοσελίδα τους.

❖ Calls-to-Action

Σημαντικός παράγοντας για να προσελκύετε επισκέπτες στη σελίδα σας μέσω των Google Ads είναι η ορθή χρήση των CTAs. Αν ένας χρήστης έχει τη δυνατότητα να δει μέσω των Calls-to-Action κάποιες σημαντικές πληροφορίες όπως τα στοιχεία επικοινωνίας, οι πιθανότητες να επισκεφθεί το website είναι με το μέρος σας.

❖ Το κοινό σας

Όπως αναφέρθηκε και πριν, είναι σημαντικό να μην στοχεύουμε σε πολύ περιορισμένο αλλά όχι και σε υπερβολικά μεγάλο κοινό. Πρέπει να φροντίσετε να καταλήξουν οι διαφημίσεις σας σε άτομα που όντως χρειάζονται τις υπηρεσίες σας. Για παράδειγμα, εάν το προϊόν που διαφημίζετε είναι γυναικεία παπούτσια θα ήταν ανώφελο να εμφανίζετε τις διαφημίσεις αυτές σε ανδρικό κοινό.

🌎 Translate